Pozycjonowanie w google, a marketing wirusowy

Pozycjonowanie w google, a marketing wirusowy

Innym korzystnym czynnikiem jest marketing e-mailowy za pośrednictwem funkcjonującej poczty elektronicznej można promować i reklamować teksty, widea, produkty/usługi w środowisku zarówno handlowym, jak i rozrywkowym.


Pozycjonowanie w google, a poczta

Jest to wartościowy rodzaj marketingu, gdyż umożliwia monitorowanie i fidelizację klientów lub użytkowników zainteresowanych zawartością witryny. Aby system ten był efektywny, trzeba pamiętać o różnorakim zachowaniu się odbiorców tej poczty jedni otrzymują mail i go kasują bez otwierania, inni go czytają po otrzymaniu, ale potem nie okazują nim zainteresowania, a wreszcie inni otrzymują, czytają z zaciekawieniem, jeżeli wskazuje na pozycjonowanie w google http://mateuszkozlowski.pl/.


W odróżnieniu od zwykłej poczty, marketing e-mailowy jest tańszy, bezpośredni i natychmiastowy oraz umożliwia skatalogowanie odbiorców rzeczywiście zainteresowanych złożoną propozycją odbywa się to przy użyciu tak zwanych potwierdzeń otrzymania, które umożliwiają administratorowi witryny określić liczbę otwartych mailów, ale raczej bez określenia, co z tego wynikło dobrego czy złego w nakierowaniu na pozycjonowanie w google.


Kolejne wykorzystanie SEM-u to system social bookmarking, w którym kataloguje się i etykietuje różne treści, którymi dzielą się użytkownicy, oraz system article marketing, polegający na promocji artykułów przez ich rozpowszechnianie. Trzeba oczywiście pamiętać zawsze o najsłynniejszych sieciach społecznościowych, z Facebookiem na czele - jak wynika z samej nazwy, to właśnie te sieci umożliwiają łączenie i rozpowszechnianie wiadomości, eventów i ciekawych materiałów będących w posiadaniu użytkowników. Na końcu plasują się - choć są nie mniej ważne - consumer generated media (CGM), które obejmują opinie, porady i sugestie użytkowników, odnoszące się w szczególności do produktów/ usług (chodzi tu o blogi lub fora). Bardzo ważne jest, aby administrator witryny monitorował CGM-y, gdyż umożliwi mu to odpowiednie projektowanie lub modyfikowanie różnorodnych aspektów swej witryny.